اهدای ۳۱۵ هزار لوازم‌التحریر اسلامی به دانش‌آموزان مازندران/تهیه موبایل و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند

اهدای ۳۱۵ هزار لوازم‌التحریر اسلامی به دانش‌آموزان مازندران/تهیه موبایل و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند

به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر آئین سراسری نذر هوشمند و همکلاسی مهربان در قالب نهضت کمک‌های مومنانه به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با هدف توزیع بیش از ۱۵ هزار تبلت، ۱۰ هزار لوازم‌التحریر و یک هزار پوشاک با حضور باستان مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و سایر مسؤولان استانی در اردوگاه شهدای دانش‌آموز استان مازندران برگزار شد.

*اهدای ۴۲ میلیارد تومان ارزاق معیشتی به دانش‌آموزان نیازمند

مجتبی باستان مسؤول بسیج دانش‌آموزی کشور در حاشیه این آئین ضمن ایام‌الله دهه‌فجر، با اشاره به همکاری بسیج دانش‌آموزی با واحد فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی سه پویش ملی کرد، گفت: از بهمن ماه سال گذشته پویشی با عنوان مواسات و همدلی راه‌اندازی شد که مبلغ ۴۲ میلیارد تومان ارزاق معیشتی که تولید داخل بود، توسط تشکل‌های دانش‌آموزی و معلمان و مدیران به خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.
 
وی افزود: در پویش دوم همکلاسی مهربان مبنی بر تامین نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از تیرماه سال جاری تا ۲۲ بهمن امسال با اهدای ۳۱۵ هزار لوازم‌التحریر اسلامی ایرانی تحویل دانش‌آموزان شد.

 مسؤول بسیج دانش‌آموزی کشور پویش سوم ملی را پویش نذر هوشمند معرفی کرد و افزود: ۴۰ هزار  تبلت و تلفن همراه  به دانش آموزان نیازمند با حفظ کرامت تحویل شد و  تا زمانی که این نیاز در بین دانش‌آموزان باشد این پویش هم ادامه دارد.

*تهیه موبایل و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند

 در ادامه علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران هم با اشاره به آموزش مجازی و استفاده دانش‌آموزان از تبلت و تلفن همراه گفت: در همان روز‌های اول ایام کرونا با همفکری و استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی مخصوصا بسیج دانش‌آموزی این امر سبب شد که مجامع خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار وارد عرصه شدند و ابزار‌های آموزشی موبایل و تبلت‌های آموزشی را برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه کنند.

وی تاکید کرد: آنچه که در این رزمایش مهم است ظرفیت بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک ظرفیت بزرگ در تهیه لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان مورد توجه قرار گرفته است.

* اجرای عدالت آموزشی در زمان کرونا

در ادامه محمد جعفری مسؤول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا هم ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌فجر با اشاره به  اینکه  به همت و حمایت مردم و دانش‌آموزان بسیجی، اتفاق بزرگ و منجسم در سطح کلان اتفاق افتاد، گفت: تمام دستگاه‌ها پای‌کار آمدند و در این مسیر خدمات بسیار ارزشمندی را ارئه کردند.

وی افزود: در بحث شناسایی، تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از ظرفیت خیرین استفاده کردیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در مناطق کم‌برخوردار در رابطه با عدالت آموزشی را برطرف کنیم.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی در حال  اجرای عدالت آموزشی در زمان کرونا است.

اخبار مرتبط

آزادی ۲۸۸ زندانی مازندرانی/ اهدای ۱۶۰ تبلت و ۱۶ جهیزیه کامل به خانواده زندانیان

۶۰۰۰ تبلت بین دانش آموزان نیازمند مازندران توزیع شد

خیر مازندرانی ۳۴۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان هدیه کرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha